array(1) { [0]=> string(6) "mobile" }

Asiakastyytyväisyys

Hyvä asiakastyytyväisyys on Sydänsairaalan keskeinen tavoite. Seuraamme asiakaspalvelun laatua poliklinikoilla ja vuodeosastoilla palvelumittareilla.

 

Tampere, heinä-syyskuu 2020

 

Kuinka todennäköisesti suosittelisit Sydänsairaalaa ystävillesi?
Suositteluhalukkuus (NPS)96
Kuinka tyytyväinen olet Sydänsairaalan toimintaan asteikolla 1–5?
Keskiarvo
Pääsin hoitopäätöksen saamisen jälkeen hoitoon kohtuullisessa ajassa4,61
Saamani hoito oli hyvää4,92
Henkilökunta kohteli minua hyvin4,95
Koin oloni turvalliseksi hoidon aikana4,91
Hoitoani koskevat päätökset tehtiin yhdessä kanssani4,79
Saamani tieto hoidosta oli ymmärrettävää4,85
Saamani kivunhoito oli hyvää4,93
Yhteensä 4,87

 

 

Helsinki, heinä-syyskuu 2020

 

Kuinka todennäköisesti suosittelisit Sydänsairaalaa ystävillesi?
Suositteluhalukkuus (NPS)92
Kuinka tyytyväinen olet Sydänsairaalan toimintaan asteikolla 1–5?
Keskiarvo
Pääsin hoitopäätöksen saamisen jälkeen hoitoon kohtuullisessa ajassa5,00
Saamani hoito oli hyvää5,00
Henkilökunta kohteli minua hyvin5,00
Koin oloni turvalliseksi hoidon aikana5,00
Hoitoani koskevat päätökset tehtiin yhdessä kanssani4,92
Saamani tieto hoidosta oli ymmärrettävää5,00
Yhteensä 4,99

 

 

Hämeenlinna, heinä-syyskuu 2020

 

Kuinka todennäköisesti suosittelisit Sydänsairaalaa ystävillesi?
Suositteluhalukkuus (NPS)93
Kuinka tyytyväinen olet Sydänsairaalan toimintaan asteikolla 1–5?
Keskiarvo
Pääsin hoitopäätöksen saamisen jälkeen hoitoon kohtuullisessa ajassa4,70
Saamani hoito oli hyvää4,92
Henkilökunta kohteli minua hyvin4,94
Koin oloni turvalliseksi hoidon aikana4,89
Hoitoani koskevat päätökset tehtiin yhdessä kanssani4,69
Saamani tieto hoidosta oli ymmärrettävää4,79
Yhteensä 4,84