Asiakastyytyväisyys

Hyvä asiakastyytyväisyys on Sydänsairaalan keskeinen tavoite. Seuraamme asiakaspalvelun laatua poliklinikoilla ja vuodeosastoilla palvelumittareilla.

 

Tampere, huhti-kesäkuu 2019

 

Kuinka todennäköisesti suosittelisit Sydänsairaalaa ystävillesi?
Suositteluhalukkuus (NPS)96,60
Kuinka tyytyväinen olet Sydänsairaalan toimintaan asteikolla 1–5?
Keskiarvo
Pääsin hoitopäätöksen saamisen jälkeen hoitoon kohtuullisessa ajassa4,62
Saamani hoito oli hyvää4,91
Henkilökunta kohteli minua hyvin4,93
Koin oloni turvalliseksi hoidon aikana4,88
Hoitoani koskevat päätökset tehtiin yhdessä kanssani4,72
Saamani tieto hoidosta oli ymmärrettävää4,80
Saamani kivunhoito oli hyvää4,84
Yhteensä 4,83

 

 

Helsinki, huhti-kesäkuu 2019

 

Kuinka todennäköisesti suosittelisit Sydänsairaalaa ystävillesi?
Suositteluhalukkuus (NPS)98,48
Kuinka tyytyväinen olet Sydänsairaalan toimintaan asteikolla 1–5?
Keskiarvo
Pääsin hoitopäätöksen saamisen jälkeen hoitoon kohtuullisessa ajassa5,00
Saamani hoito oli hyvää5,00
Henkilökunta kohteli minua hyvin5,00
Koin oloni turvalliseksi hoidon aikana4,98
Hoitoani koskevat päätökset tehtiin yhdessä kanssani4,98
Saamani tieto hoidosta oli ymmärrettävää4,96
Yhteensä 4,99

 

 

Hämeenlinna, huhti-kesäkuu 2019

 

Kuinka todennäköisesti suosittelisit Sydänsairaalaa ystävillesi?
Suositteluhalukkuus (NPS)93,68
Kuinka tyytyväinen olet Sydänsairaalan toimintaan asteikolla 1–5?
Keskiarvo
Saamani hoito oli hyvää4,92
Henkilökunta kohteli minua hyvin4,94
Koin oloni turvalliseksi hoidon aikana4,89
Hoitoani koskevat päätökset tehtiin yhdessä kanssani4,78
Saamani tieto hoidosta oli ymmärrettävää4,86
Yhteensä 4,88