Hyvä asiakastyytyväisyys on Sydänsairaalan keskeinen tavoite. Seuraamme asiakaspalvelun laatua poliklinikoilla ja vuodeosastoilla palvelumittareilla.
Tärkeimpänä asiakastyytyväisyyden mittarina käytämme NPS-indeksiä (Net Promoter Score). NPS tarkoittaa suositteluindeksiä: kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä, tuoretta tai palvelua ystävilleen. NPS on Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) esittämä kansallinen mittari kaikkiin sote-palveluihin.
Kuinka todennäköisesti suosittelisit Sydänsairaalaa ystävillesi?
NPS, poliklinikkapotilaat 2023 | 88 |
NPS, sairaalapotilaat 2023 | 93 |
Seuraamme aktiivisesti potilaiden tyytyväisyyttä saatuun palveluun ja hoitoon esimerkiksi palautelomakkeilla ja tekstiviestikyselyllä.