Voit asioida Sydänsairaalan kanssa sähköisesti ottamalla käyttöön maksuttoman OmaSydän-mobiilisovelluksen. OmaSydän-sovelluksesta löydät kaikki omaan hoitoosi liittyvät tiedot ja ohjeet. Saat myös automaattisia muistutuksia hoidon eri vaiheista.
Kun seuraat sovelluksen lähettämiä muistutuksia ja ohjeita, valmistautumisesi toimenpiteeseen ja hoitosi sujuu suunnitellusti.
Voit lähettää viestejä sovelluksen kautta Sydänsairaalan hoitohenkilökunnalle ja vastaanottaa hoitohenkilökunnan sinulle lähettämiä viestejä.
Älä kirjaudu ulos sovelluksesta, niin saamme toimitettua sinulle kaiken tarvittavan tiedon sovelluksen kautta.
Näin lataat OmaSydän-sovelluksen ja aloitat sen käytön
- Lataa sovellus ilmaiseksi joko Android-laitteelle Google Play – tai Applen laitteelle AppStore -sovelluskaupasta.
- Tunnistaudu verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella.
- Luo omavalintainen, nelinumeroinen PIN-koodi, jota käytät jatkossa kirjautumiseen.
- Hyväksy OmaSydän-sovelluksen käyttöehdot ensimmäisellä käyttökerralla.
- Aloita sovelluksen käyttö.
Sovellustuki
Sovellukseen käyttöön liittyvissä epäselvissä tilanteissa voit ottaa yhteyttä arkisin kello 9–17 numeroon 020 735 2310 (puhelun hinta 8,4 snt/puhelu + 23 snt/min). Muina aikoina voit lähettää sähköpostia osoitteeseen care@buddyhealthcare.com.
Hoitoosi liittyvissä asioissa ota yhteyttä sinua hoitavaan Sydänsairaalan yksikköön.