Postilakko vaikuttaa kutsukirjeiden jakeluun

Sydänsairaalan logo ulko-oven päällä

Valtakunnallinen postilakko alkaa 11.11.2019. Postilakko vaikuttaa Sydänsairaalasta lähetettäviin kutsukirjeisiin ja hoitopalautteisiin.

Jos odotat kutsua Sydänsairaalaan

Jos olet tulossa hoitoon Sydänsairaalaan lähetepotilaana ja et ole saanut vielä kutsukirjettä Sydänsairaalaan, seuraa puhelintasi, sillä otamme yhteyttä kutsuttaviin potilaisiin myös puhelimitse postilakon aikana.

OmaTays ja Omakanta: ajanvarauksen tarkistus ja hoitopalautteet

Suosittelemme tarkistamaan oman vastaanottoajan sähköisestä asiointipalvelustamme. Jos sähköinen asiointi ei jostakin syystä onnistu, voit myös soittaa neuvontanumeroomme.

Lähetepotilaamme voivat katsoa oman vastaanottoaikansa ja täyttää käyntiinsä liittyvän mahdollisen esitietokyselyn OmaTays-palvelussa (poikkeuksena Hämeenlinnan Sydänsairaala). Voit kirjautua palveluun pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella.

Kirjaudu OmaTaysiin

Kun olet kirjautunut OmaTaysiin, pääset samalla kirjautumisella myös Omakanta-palveluun, josta voit lukea oman hoitopalautteesi (epikriisi). Palveluun voi kirjautua myös suoraan pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai sähköisellä henkilökortilla.

Kirjaudu Omakantaan

Laskuihin lisää maksuaikaa

Sydänsairaalasta lähetettäviin laskuihin on lisätty maksuaikaa postilakon ajaksi. Normaalin 14 päivän sijaan maksuaika on 30 päivää.

Lisätietoja

Lisätietoja voit tarvittaessa kysyä Tampereen neuvontanumerostamme 03 311 64145 (arkisin klo 7.30–15) tai Helsingin numerosta 050 339 2437 (ma–to klo 8–14, pe klo 8–13; matkapuhelinnumeroon ei voi lähettää tekstiviestejä).

Postilakon vaikutukset Taysin palveluihin

Postilakon vaikutukset Kanta-Hämeen keskussairaalan palveluihin