array(1) { [0]=> string(6) "mobile" }

Sydänsairaalan poliklinikoilla kysytään tekstiviestipalautetta

Potilas, hoitaja ja lääkäri keskustelevat aulassa

Helsingin Sydänsairaalassa ja osassa Tampereen Sydänsairaalan poliklinikoista otetaan käyttöön potilaiden tekstiviestipalaute maanantaina 14.6.2021.

Automaattisella palauteviestillä kysytään, kuinka tyytyväisiä potilaat ovat käyntiinsä Sydänsairaalassa. Viestiin vastaaminen on maksutonta, mutta edellyttää älypuhelinta.

Kysely aukeaa, kun klikkaa tekstiviestissä olevaa linkkiä. Potilaiden antamien arvioiden pohjalta saamme tärkeää tietoa Sydänsairaalan toiminnasta, jolloin toimintaamme voidaan seurata ja kehittää.

Palautetekstiviesti lähetetään vain potilaille, jotka ovat antaneen luvan sähköiseen asiointiin ja tekstiviestin lähettämiseen. Viestiä ei lähetetä klo 22–08. Kyselyä ei lähetetä alle 18-vuotiaille eikä sellaisille ihmisille, joilla on turvakielto. Kyselyyn ei yhdistetä henkilötietoja, ja potilas voi itse päättää, haluaako vastata vai ei.

Asiakaskokemusmittauksen suunnittelusta vastaa Tays Kehitysyhtiö Oy.

Lisätietoja

Markku Eskola, sairaalajohtaja, Tampereen Sydänsairaala, p. 03 311 66080, markku.eskola@sydansairaala.fi
Vesa Virtanen, aluepalvelujen palvelujohtaja (ml. Helsingin Sydänsairaala), p. 03 311 64139, vesa.virtanen@sydansairaala.fi