Yleisöluentoja sydänterveydestä keväällä 2020

Vertaisohjaaja ja -ohjattava katsovat esitettä

Valtakunnallisesta koronavirustilanteesta johtuen sydänyhdistykset ja Sydänsairaala ovat peruneet loppukevään 2020 yleisöluennot. Pahoittelemme peruutuksista aiheutuvaa vaivaa.

Sydänsairaalan yleisöluennot ovat maksuttomia tilaisuuksia, joissa saat tietoa sydämen terveydestä.

Yleisöluennot järjestetään yhteistyössä paikallisten sydänyhdistysten kanssa. Luennoilla Sydänsairaalan asiantuntija kertoo valitusta aiheesta ja kuulet myös paikallisen sydänyhdistyksen toiminnasta.

Järvenpää: Mitä jokaisen tulee tietää elvytyksestä

Keskiviikkona 29.1.2020 klo 15.30
Paikka: Toimintakeskus, Myllytie 11, Järvenpää
Luennoitsija: Jarno Sillman, elvytyskouluttaja ja sairaanhoitaja, Tays Sydänsairaala

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Järvenpään Sydänyhdistyksen kanssa.

Tampere: Naisen sydän

Torstaina 20.2.2020 klo 17–18
Paikka: Tays Sydänsairaala, Elämänaukio 1, kokoustila Valtimo
Luennoitsija: Katriina Aalto-Setälä, professori, sisätautien ja kardiologian erikoislääkäri, Tays Sydänsairaala

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Hämeenmaan Sydänpiirin kanssa.

Tuusula: Sepelvaltimotauti ja sen ennaltaehkäisy

Keskiviikkona 11.3.2020 klo 18–19
Paikka: Ilmatorjuntamuseon Tuusula-halli, Klaavolantie 2, Hyrylä
Luennoitsija: Juha Heikkilä, lääketieteen lisensiaatti, sisätautien ja kardiologian erikoislääkäri, Helsingin Sydänsairaala

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Tuusulan Sydänyhdistyksen kanssa.